Content feed Comments Feed

 
Tiada yang lebih menggembirakan saya apabila menerima jemputan dari Institusi Usrah MMU Cyberjaya iaitu 'PMI' di sana untuk membentangkan kertas kerja slide saya mengenai 'Membedah Agenda Masonic NWO". Bukan kegembiraan itu terletak dan terzahir pada teknologi yang disediakan oleh MMU untuk memudahmantapkan ceramah saya kerana saya tidak pelik dengan teknologi komputer, kawalan slide dan kawalan lampu serta sistem bunyi yang sangat mantap belum pernah saya lihat sepanjang ceramah-ceramah saya di kampus. 

Buku Shekh Imron Hosein bertajuk "Jerusalem Di Dalam Al-Quran : Pandangan Islam Mengenai Halatuju Jerusalem Pasca 911" antara sandaran saya dalam mendiskusikan dokumen "The Arrival".

Tetapi kegembiraan itu datang dari kepuasan menyampaikan resolusi seminar yang mennyentuh secara langsung peranan mahasiswa mahasiswi Islam di MMU Cyberjaya untuk memikir dan bertindak melaksanakan agenda alternatif kepada penangan filem-filem Hollywood dan animasi-animasi Walt Disney. Saya pulang bersama isteri yang setia menemani dengan rasa puas kerana sebuah bingkisan harapan agar MMU merintis projek-projek filem-filem dan animasi Islam yang tampak mendapat perhatian serius mahasiswa di sana selain pendedahan demi pendedahan dokumen sebenar mengenai NWO yang selama ini mereka tidak ketahui. Terima kasih Faiz dan seluruh kepimpinan Institusi Usrah MMU.

0 Responses to Membedah "New World Order" di MMU Cyberjaya

Posting Sebelumnya

Integriti Maya

Sebarang pengambilan mana-mana bahagian daripada tulisan di sini adalah sangat digalakkan untuk disebarkan, namun perlulah mendapat izin daripada Iskandarfateh.

Ataupun, sila beri kredit bahawa anda mengambil mana-mana kenyataan tersebut dari Blog
Iskandarfateh ini.

Terima kasih. Saya sangat hargai kunjungan anda.

Montaj IPTC

Twitter With Me

Profail Blogger


Syaari Ab. Rahman merupakan seorang perunding motivasi terlatih. Profail lengkap beliau di "Hubungi Saya"