Content feed Comments Feed

Hari ini dalam sejarah. Saya dan isteri, kedua-duanya serentak diuji untuk menyampaikan idealisme perjuangan masing-masing kepada dua coverage besar, satu di RTM TV1 dalam rancangan Respons yang ke udara setiap Jumaat jam 6 pagi.
Mengupas tajuk "Apabila Remaja Hilang Kasih Sayang"

Mengupas tajuk "Remaja Impian dari Jendela Sirah"

Manakala isteri saya pula ditemuramah oleh Majalah Muslimah bagi mendapatkan pandangan beliau arahtuju kepimpinan wanita muda.

Walaupun letih membaluti kujur badan kami, namun isteri saya tidak pernah mengenal erti perjuangan mencari populariti. Malam ini pula beliau menghadiri brainstorming SIGMA untuk meletupkan isu re-born of new Bohsia.

Teruskan perjuangan isteriku.

0 Responses to Respons (RTM TV1) vs Majalah Muslimah

Posting Sebelumnya

Integriti Maya

Sebarang pengambilan mana-mana bahagian daripada tulisan di sini adalah sangat digalakkan untuk disebarkan, namun perlulah mendapat izin daripada Iskandarfateh.

Ataupun, sila beri kredit bahawa anda mengambil mana-mana kenyataan tersebut dari Blog
Iskandarfateh ini.

Terima kasih. Saya sangat hargai kunjungan anda.

Montaj IPTC

Twitter With Me

Profail Blogger


Syaari Ab. Rahman merupakan seorang perunding motivasi terlatih. Profail lengkap beliau di "Hubungi Saya"