Content feed Comments Feed


Gambar di Seminar Pemikiran Burhanuddin al-Helmy

Sekalung tahniah buat sahabatku saudara Ust Dzulkhairi, Presiden GAMIS, saudari Munawirah, Setiausaha Agong GAMIS yang baru serta seluruh Majlis Tertinggi dan jentera belakang tabir yang telah bersengkang mata dan kental semangat dalam menjayakan projek terbesar GAMIS yang tak pernah saya impikan kejayaannya, namun kalian menjadi generasi Yusuf yang merealisasikan mimpi-mimpi indah ketika ia hanya menjadi buah-buah retorik brainstorming kita dahulu sahaja di RK UPM.

Mengimbau kenangan brainstorming dan telatah 3 'murabithun' di awal perjuangan Gamis. Di saat inilah idea "gila" membuat konsert dicetuskan.

Saya sangat berbangga mempunyai sahabat dan kenalan berjiwa besar dan berjiwa kental seperti anda yang mampu berdepan dengan pelbagai cabaran dalaman dan luaran demi menjayakan projek 'engagement' terbesar GAMIS iaitu dengan kerajaan dan penggubal polisi melalui Kongres Rejuvenasi Pendidikan dan kedua dengan remaja dan anak muda melalui Konsert Antara Benua.


Semoga rakan-rakan bakal kepimpinan baru gerakan GAMIS akan melakar sejarah lebih luarbiasa, memantapkan idealisme politik nilai GAMIS dan menjadi agen check & balance yang lebih segar dan konstruktif kepada kerajaan dan gerakan Islam di Malaysia.

Sautul Harakah (gambar ihsan : PMIUM)


0 Responses to "Mega-Engagement" By Concert & Congres : Congratulation Dzulkhairi and GAMIS !

Posting Sebelumnya

Integriti Maya

Sebarang pengambilan mana-mana bahagian daripada tulisan di sini adalah sangat digalakkan untuk disebarkan, namun perlulah mendapat izin daripada Iskandarfateh.

Ataupun, sila beri kredit bahawa anda mengambil mana-mana kenyataan tersebut dari Blog
Iskandarfateh ini.

Terima kasih. Saya sangat hargai kunjungan anda.

Montaj IPTC

Twitter With Me

Profail Blogger


Syaari Ab. Rahman merupakan seorang perunding motivasi terlatih. Profail lengkap beliau di "Hubungi Saya"