Content feed Comments Feed








Kem Motivasi Pra Universiti anjuran Jawatankuasa Penghayatan Islam SMK Kuala Kubu Bharu kelolaan I.P Minda Training & Consultancy. Program telah berlangsung selama 3 hari 2 malam (6 - 8 Ogos 2010) di Desa Selesa Resort, Kalumpang.

Fasilitator terbabit adalah Ustaz Syaari (Abe Yie), Ustaz Azuhan (Abe Juhe), Ustaz Faizul, Ustaz Najmudin, Kak Nazifah dan beberapa orang lagi.

I.P Minda mengucapkan jutaan terima kasih pada Ustazah Aminah dan seluruh ustaz ustazah yang menjadi tenaga penggerak belakang tabir pada kejayaan program ini dengan penuh keberkesanan dan kelancaran.


Tahniah pada adik-adik bakal calon SPM dan STPM yang telah menyertai program ini kerana kerjasama dan komitmen anda kepada I.P Minda sangat luarbiasa dan positif.

Moga kita bertemu lagi. Ho Li Yau !!!


TESTIMONI PESERTA
KEM MOTIVASI PRA UNIVERSITI
6 – 8 OGOS 2010
SEKOLAH MENENGAH KEBANGSAAN KUALA KUBU BHARU
DESA SELESA RESORT, KALUMPANG


“Ya. Program ini sangat membantu saya. Saya telah temui arah hidup saya. Terima kasih. Semoga Allah memberkati hidup mereka yang berjuang demi Islam.” 
(Mohd Hafit Nasrin, 012-3699722)


“Program ini memberi saya kesedaran maksima, memahami diri sendiri dengan lebih baik, mengetahui kelemahan diri dan saya akan cuba membaiki diri. Fasilitator sangat bagus dan seronok. Betul-betul “Ho-Liau” ! 
(Mohamad Afiq Rasul Mohamad, 014-2220191)


“Saya berazam untuk mengamalkan semua yang diajar dalam program ini dan mengambil iktibar dari video-video dan cerita yang telah ditayangkan. Saya berazam untuk berubah menjadi pelajar dan seorang hamba Allah yang lebih baik.”
 (Nur Athirah binti Shawaluddin, 014-7381232)


“Saya mahu belajar bersungguh-sungguh sehingga ibubapa saya menangis iaitu menangis untuk berjaya.” 
(Azna binti Suhainy Azmi, 017-3582802)


“Program ini membuatkan saya mengetahui cara ibadat dengan betul, dapat menonjolkan potensi diri dan saya ingin buat yang terbaik selepas ini. I.P Minda memang best giler!” 
(Nur Azizah bt Masduki, 03-60579085)


“Program ini mengadakan aktiviti yang menarik dan ajaran fardhu yang sempurna. Saya berazam untuk lebih menghormati ibubapa dan guru, tidak akan terikut-ikut dengan nafsu maksiat dan lebih fokus dalam pelajaran.” 
(Nur Istianah binti Salehudin, 014-7192931)


“Program ini mengingatkan saya tujuan untuk menjadi manusia yang berguna kepada ibubapa dan Tuhan, iaitu Allah dan menjadi seorang mukmin yang sentiasa bersyukur kepada nikmat-Nya. Insya-Allah, saya akan sentiasa bersabar di atas apa yang Allah berikan, saya akan memelihara solat...”
 (Nubairi bin Ismail, 019-3723342)


“Program ini satu nasihat dan ceramah yang telah memberikan keyakinan kepada saya bahawa kejayaan bermula dari sikap yang positif. Saya mahu berusaha lebih gigih dan akan mengubah sikap yang lebih positif dan insya-Allah sentiasa mengaplikasikan pandangan matahati.”
 (Mohd Faizal b. Mohamad Yunus, 03-60421127)


“Program ini telah memberi banyak bimbingan dari segi solat yang betul dan dapat mengetahui sesuatu yang baru dalam hidup saya.”
 (Norhidayati bt Razak, 017-2340026)


“Program ini telah memberi banyak kesedaran kepada saya untuk sentiasa menggunakan pandangan matahati supaya tidak membuat sesuatu perkara secara terburu-buru atau tersilap memilih arah.”
 (Zety Norhaiza bt Ab Rahman, 014-2220391)

Mohon jutaan maaf kerana video klip ini tidak sempat dimasukkan muzik latar.

0 Responses to Kem Motivasi SPM-STPM SMK Kuala Kubu Bharu : Testimoni "Ho-Liau" Dari Peserta

Posting Sebelumnya

Integriti Maya

Sebarang pengambilan mana-mana bahagian daripada tulisan di sini adalah sangat digalakkan untuk disebarkan, namun perlulah mendapat izin daripada Iskandarfateh.

Ataupun, sila beri kredit bahawa anda mengambil mana-mana kenyataan tersebut dari Blog
Iskandarfateh ini.

Terima kasih. Saya sangat hargai kunjungan anda.

Montaj IPTC

Twitter With Me

Profail Blogger


Syaari Ab. Rahman merupakan seorang perunding motivasi terlatih. Profail lengkap beliau di "Hubungi Saya"