Content feed Comments Feed



Hidup ini telah lama belajar untuk memberi, namun tidak ada yang lebih gembira hati ini selepas memberi yang terbaik sebagai salah seorang brainstormer, fasilitator, dan juruteknikal Kursus TOT Akademi Kepimpinan Pemuda PAS Pusat yang selesai petang 7 Februari lepas.

Naib Ketua Pemuda Pas Pusat memberikan taujihat

Bertemu dengan rakan-rakan pimpinan Pemuda negeri masing-masing adalah satu saat yang selama ini didambakan dalam proses menggalas perubahan paradigma Pemuda dalam menanggapi arus politik semasa dan masa depan PAS.

Ust Zaidi, Ketua Dewan Pemuda PAS Kawasan Selayang dalam sesi Klinik Pengurusan Organisasi

Tiada guna mengkritik Jamaah mahupun menulis impian sebesar gunung agar PAS terus dilihat kompeten memimpin PR andaikata ia tidak diterjemahkan dengan komitmen padu menjenguk realiti sebenar, mendengar permasalahan akar umbi lantas mencadangkan penyelesaian-penyelesaian berkesan yang mampu membantu Pemuda meningkatkan komitmen dan iltizam perjuangan, menguasai kaedah pengurusan dan pelaksanaan yang efektif dan efisien, serta menjadikan pimpinan Pemuda sebagai pemimpin sosial yang diterima semua kaum dan jika mampu lagi, menjadi ahli politik yang berpengaruh.

Sesi perbincangan dalam kumpulan

Ya Allah, syukur padaMu memberikan kebahagiaan pada hati ini dengan khidmat pada jalan perjuanganMu dalam Dewan Pemuda ini. Engkau kekalkan kaki ini berada di atas jalan perjuanganMu.


2 Responses to Akademi Memperkasa Pemuda dan Mencorak Masa Depan

  1. authors Says:
  2. moga terus istiqamah menyumbang dalam agenda membangunkan ummah..moga berjumpa dalam program akan datang.

     
  3. salam..mantap ust..teruskan perjuangan

     

Integriti Maya

Sebarang pengambilan mana-mana bahagian daripada tulisan di sini adalah sangat digalakkan untuk disebarkan, namun perlulah mendapat izin daripada Iskandarfateh.

Ataupun, sila beri kredit bahawa anda mengambil mana-mana kenyataan tersebut dari Blog
Iskandarfateh ini.

Terima kasih. Saya sangat hargai kunjungan anda.

Montaj IPTC

Twitter With Me

Profail Blogger


Syaari Ab. Rahman merupakan seorang perunding motivasi terlatih. Profail lengkap beliau di "Hubungi Saya"