Content feed Comments Feed

Bersama staff Kementerian Perdagangan Dalam Negeri, Koperasi dan Kepenggunaan (KPDNKK) dalam Kursus Tasawwur IslamSelesa Beach Resort, Port Dickson pada 29-31 Oktober 2010 baru-baru ini. 

 
Slot War Game, Samurai Warriors, Al-Fateh Values antara slot yang mendapat merit tertinggi dari peserta. Saya bagi pihak I.P Minda mengucapkan jutaan terima kasih kepada seluruh Ustazah Rozita, Ustaz Muhammad, seluruh peserta dan kakitangan KPDNKK yang menjayakan Kursus Tasawwur Islam ini.

"Hanya kerana seorang, rosaklah seluruh prestasi organisasi"
Apa guna hebatnya visi dan misi organisasi tanpa NILAI yang didokong bersama

"Dalam aktiviti ini, semua anda akan diuji, tidak terkecuali." - Watashi Samurai

Kajian perbandingan antara semangat Samurai Jepang dengan semangat Al-Fateh

Ini kisah benar dari sejarah, bukan kisah tahyul dan penglipurlara



Pengembaraan matahati bermula 

"Malam ini bukan sesi ceramah. Tapi sesi pembetulan niat dan paradigma kepada diri dan program"

Tekanan hakikatnya adalah proses penjelmaan potensi yang terkubur dalam jiwa. Kesemuanya bergantung pada pilihan yang anda buat dalam fikiran anda dalam kehidupan seharian


Peperangan bermula ...
Master Tai Chi, Zool Amali


"Semua program yang diadakan semuanya berkesan dan mempunyai hubungkait dengan perjalanan kehidupan. Tetapi saya terkilan tidak dapat menjalani dan merasai beberapa slot kerana faktor cuaca tidak mengizinkan." 
- Norasha binti Jamari, Pembantu Tadbir, Kementerian Perdagangan Dalam Negeri, Koperasi dan Kepenggunaan (HQ Putrajaya) -


"Program seperti ini memberikan saya suatu cara melihat sesuatu dengan lebih baik. Ia terlalu bernilai untuk diketahui oleh saya sebagai umat nabi Muhammad S.A.W. Insya-Allah, dengan berkat usaha saya sendiri seiring dengan doa keluarga dan para fasilitator, saya mahu aplikasikan segala nilai agama yang telah diterapkan dalam program ini.
- Zulaina binti Ab Karim, Pembantu Tadbir, Kementerian Perdagangan Dalam Negeri, Koperasi dan Kepenggunaan (HQ Putrajaya) -


"Program sebegini perlu diadakan lebih lama lagi supaya kesedaran dan keinsafan dapat disemai dengan lebih hebat. Mohon dilanjutkan lagi hari berkursus!
- Nor Thaminah binti Ismail, Pembantu Tadbir, Kementerian Perdagangan Dalam Negeri, Koperasi dan Kepenggunaan (HQ Putrajaya) -


"Daripada program ini, saya dapat mengenali diri saya dari sudut pandang yang lebih berbeza. Saya akhirnya dapat berfikir semula tentang tujuan sebenar hidup saya dan dapat lebih mendekatkan saya dengan Allah. Azam saya selepas program ini, saya ingin meneliti kembali matlamat hidup saya dan mahu melaksanakannya sebaik-baiknya." 
- Nur Atiqah binti Othman, Pembantu Tadbir, Kementerian Perdagangan Dalam Negeri, Koperasi dan Kepenggunaan (HQ Putrajaya) -

0 Responses to Testimoni Kursus Kementerian Perdagangan Dalam Negeri, Koperasi & Kepenggunaan

Integriti Maya

Sebarang pengambilan mana-mana bahagian daripada tulisan di sini adalah sangat digalakkan untuk disebarkan, namun perlulah mendapat izin daripada Iskandarfateh.

Ataupun, sila beri kredit bahawa anda mengambil mana-mana kenyataan tersebut dari Blog
Iskandarfateh ini.

Terima kasih. Saya sangat hargai kunjungan anda.

Montaj IPTC

Twitter With Me

Profail Blogger


Syaari Ab. Rahman merupakan seorang perunding motivasi terlatih. Profail lengkap beliau di "Hubungi Saya"