Content feed Comments Feed

Syria, Moga Bertemumu Lagi...

Monday, May 12, 2008


Menemui sahabat-sahabat aktivis gerakan

Buat rakan-rakan yang mahu berkongsi pengalaman 10 hari saya di bumi anbiya Syria, boleh melihat gambar-gambar di sebelah kiri blog ini atau untuk lebih detail, klik sahaja :

http://profiles.friendster.com/rijal82

Insya-Allah, dalam masa terdekat saya akan tulis rumusan pengalaman terbaik penuh bermakna saya perolehi dari Damsyik, Maloula, Busrah, Aleppo, Homs dan Hama.

0 Responses to Syria, Moga Bertemumu Lagi...

Integriti Maya

Sebarang pengambilan mana-mana bahagian daripada tulisan di sini adalah sangat digalakkan untuk disebarkan, namun perlulah mendapat izin daripada Iskandarfateh.

Ataupun, sila beri kredit bahawa anda mengambil mana-mana kenyataan tersebut dari Blog
Iskandarfateh ini.

Terima kasih. Saya sangat hargai kunjungan anda.

Montaj IPTC

Twitter With Me

Profail Blogger


Syaari Ab. Rahman merupakan seorang perunding motivasi terlatih. Profail lengkap beliau di "Hubungi Saya"