Content feed Comments Feed


Saat saya menulis ini, Anwar Ibrahim sedang dijagarapi oleh kedutaan Turki dari buruan polis. Mungkin kerana arahan sahabat karibnya Presiden Turki, Abdullah Gul - yang juga kini dalam "buruan" Mahkamah Perlembagaan Turki - pada kedutaannya itu untuk menampan dan melindungi tokoh reformis paling berpengaruh - tangga ke-9 dunia (ranking majalah Times 2008) tersebut.






Perlindungan yang diberikan kedutaan Turki kepada Anwar Ibrahim ini semacam mengingatkan saya pada peranan kerajaan Turki Uthmaniah apabila menghantar tentera-tentera Khilafah sendiri membawa panji Uthmaniah bersama pejuang-pejuang Islam dari kalangan ulama mempertahan tanah Melayu dari penjajahan kuasa British pada masa itu...

Saat saya menulis ini juga, saya diberitakan masa depan AKP sedang berada di hujung tanduk...(baca lanjut kertas pendakwaan atas AKP)

Namun saya yakin, sama ada bumi Malaysia atau Turki, masing-masing sedang menyaksikan secara LIVE perancangan Allah Taala untuk menguburkan sekular dengan mendedahkan secara TOTAL pekung kejahatan golongan yang menolak Islam sebagai agama penyelamat.

Walhal, AKP telah berjaya "mendekatkan" Islam pada bumi Rome (sebagaimana janji akhir zaman Nabi S.A.W) melalui usaha Erdogan membawa Turki ke dalam EU.


Walhal, Al-Fateh dengan bakaran semangat dari kehadiran Abdullah Gul sendiri hampir-hampir menawan bumi Ausria-Switzerland apabila berjaya membuat kejutan luar dugaan membawa pasukan bolasepak Turki ke Semi-Final EURO 2008.


Walhal, Turki pada era AKP jualah telah menjuara carta 100 tokoh pemikir@intelek agung dunia melalui salah seorang figurenya dari AKP, Fathullah Gulen (lihat sini)

Kini, andaikata sampai tahap parti AKP itu diharamkan atau batang tubuh Anwar dibunuh sekalipun (na'uzubillah hi ya rabbi) dalam masa terdekat ini, yakinlah bahawa musuh-musuh Allah takkan mampu membunuh sokongan luarbiasa rakyat di mereka. Kita akan saksikan sebagaimana apa yang berlaku selepas "Ghulamud Dakwah" terbunuh...

Al-Mustaqbal Li Hazad Deen !!!

0 Responses to Hari-hari Terakhir AKP dan Anwar ? Kejahatan Sekularis Kian Terserlah !!!

Posting Sebelumnya

Integriti Maya

Sebarang pengambilan mana-mana bahagian daripada tulisan di sini adalah sangat digalakkan untuk disebarkan, namun perlulah mendapat izin daripada Iskandarfateh.

Ataupun, sila beri kredit bahawa anda mengambil mana-mana kenyataan tersebut dari Blog
Iskandarfateh ini.

Terima kasih. Saya sangat hargai kunjungan anda.

Montaj IPTC

Twitter With Me

Profail Blogger


Syaari Ab. Rahman merupakan seorang perunding motivasi terlatih. Profail lengkap beliau di "Hubungi Saya"