Content feed Comments Feed








Anak mangsa tahanan tujuh tahun Akta Keselamatan Dalam Negeri (ISA), Aina Mardiah Shahrial menghembuskan nafas terakhir di Wad Blok A, Tingkat 3, Hospital Kajang selepas terlantar koma dan nazak sejak semalam tanpa sempat bertemu ayahnya akibat karenah birokrasi tanpa perikemanusiaan Menteri Dalam Negeri, Dato' Seri Syed Hamid Albar. Cuba bayangkan anda di tempat Aina yang nazak, terkapar dengan alat bantuan hayat serta bergantungan 'wire' di tangan serta hidungnya, mahu bertemu ayahnya sebelum dia pergi, namun hajatnya tidak kesampaian..

Ya Allah, musnahkanlah ISA dan mereka yang masih mahu pertahankan ISA !!!

Sabda Rasulullah s.a.w : “Dan takutlah engkau akan doa orang yang dizalimi, sesungguhnya (doa orang yang dizalimi itu) tidak ada di antaranya dan di antara Allah pendinding.” (Bukhari).

SIAPA ZALIM !!!

"I tak boleh pakai 'badge' ni sebab 'I luv ISA. Lagi pun family I belum ada yang kena ISA." itu lah jawapan KJ ketika dihulurkan lencana ISA kepada beliau di Parlimen.


0 Responses to Kalaulah ada yang boleh filemkan kronologi tragedi kezaliman ini...

Posting Sebelumnya

Integriti Maya

Sebarang pengambilan mana-mana bahagian daripada tulisan di sini adalah sangat digalakkan untuk disebarkan, namun perlulah mendapat izin daripada Iskandarfateh.

Ataupun, sila beri kredit bahawa anda mengambil mana-mana kenyataan tersebut dari Blog
Iskandarfateh ini.

Terima kasih. Saya sangat hargai kunjungan anda.

Montaj IPTC

Twitter With Me

Profail Blogger


Syaari Ab. Rahman merupakan seorang perunding motivasi terlatih. Profail lengkap beliau di "Hubungi Saya"