Content feed Comments Feed

Meskipun kecewa tidak dapat ikuti talk Mohd Bashar Arafat, "New Beginnings : Obama & Islam" di Kuala Lumpur Jumaat lepas, namun hati ini puas dapat berkampung selama 3 hari 2 malam bersama krew I.P Minda membimbing lebih 70 org pimpinan mahasiswa UiTM Segamat dari 20 persatuan yg pelbagai. Gabungan modul "Al-Fateh Values" dan "Spiritual Journey" ternyata mendapat feedback luar jangkaan di sesi kesan lisan.

Bersama Prof Madya Ismail Shaari, wakil Timb Pengarah HEP UiTM Segamat di Kem Kepimpinan Mahasiswa UiTM Segamat, kelolaan I.P Minda Training & Consultancy, 23 - 25 Julai 2010.


"Tiada yang dapat menandingi program yang dianjurkan IP Minda ini kerana input mereka berikan dapat mengubah persepsi kehidupan saya! Clear Vision ! Saya akan menggunakan 'Al-Fateh Values' untuk melakar sejarah dalam persatuan DIBA di UiTM Johor ini selagi saya masih berada di sini." - Nur Liyana Nor Azmi, Diploma in Banking Association, DIBA


"Program ini membuatkan saya merasakan diri saya terisi dengan ceramah. Jika saya tidak mendengar ceramah atau tazkirah, saya merasakan diri saya seperti kosong dan mudah melakukan kesilapan. Azam saya selepas program ini untuk berusaha bersungguh-sungguh untuk mencapai matlamat saya seiring dengan Islam. Saya lihat tiada kekurangan dalam program ini. Saya merasakan program seperti ini perlu didedahkan kepada ramai remaja yang tiada halatuju agar anak muda sekarang dapat jelas matlamat hidup yang perlu mereka capai." - Siti Nabilah Zainal Abidin, PERMAS UiTM Segamat


Terima kasih pada semua pihak yang telah menjayakan kem ini dengan jayanya meskipun urusetia terpaksa berpindah tempat hampir 3 kali. Namun itu sedikitpun tidak mematahkan semangat kami untuk memberikan pakej modul kepimpinan yang terbaik pada adik-adik berdasarkan flow yang telah dirancang sebelum ini.

Antara 20 persatuan yang terbabit sebagai peserta dalam Kem Kepimpinan Mahasiswa UiTM Segamat


Adik2, jgn lupa gaya "Optimis! Vision! Focus! Out of The Box! Teamwork! Tawakkal!" :)




Kem Kepimpinan Mahasiswa UiTM Segamat, kelolaan I.P Minda Training & Consultancy, 23 - 25 Julai 2010. 
"Optimis! Vision! Focus! Out of The Box! Teamwork! Tawakkal!" (video penuh di sini)

Tribute buat isteri tersayang yang membuktikan keberdikarian sepanjang 3 hari saya tiada di sisinya. Kemampuan untuk berbicara soal berpengaruhkah gerakan mahasiswi di USIM baru-baru ini, hadir ke Bengkel Teknik Penulisan Surah Yusof bersama Puan Ainon PTS, dan memoderatorkan forum "Di Jalan Dakwah Aku Menikah" adalah satu keupayaan serentak luar jangkaan saya beliau dapat lakukan tanpa saya di sisi.


0 Responses to Kem Kepimpinan Mahasiswa UiTM Segamat Menggugat !

Posting Sebelumnya

Integriti Maya

Sebarang pengambilan mana-mana bahagian daripada tulisan di sini adalah sangat digalakkan untuk disebarkan, namun perlulah mendapat izin daripada Iskandarfateh.

Ataupun, sila beri kredit bahawa anda mengambil mana-mana kenyataan tersebut dari Blog
Iskandarfateh ini.

Terima kasih. Saya sangat hargai kunjungan anda.

Montaj IPTC

Twitter With Me

Profail Blogger


Syaari Ab. Rahman merupakan seorang perunding motivasi terlatih. Profail lengkap beliau di "Hubungi Saya"