Content feed Comments Feed

World Cup 2010 pujaan dunia bermula 11 Jun ini. Saya sendiri sedang tercari-cari pasukan pilihan. Yang penting, dalam keghairahan menonton dan demam bolasepak, saya mengingatkan diri saya dan rakan-rakan teman peminat bolasepak supaya jangan sampai tanggungjawab mengambil berat isu-isu ummah turut demam sama kerana saya bimbang ada agenda 'turning point' musuh-musuh Allah khususnya Secret Societies dan The Committee of 300 ketika dunia menumpu pada South Africa.

Jahbulon was a ritual freemasonic god. Jahbulon represents the devil.

Horus was a popular Egyptian god who was the son of Osiris and Isis. Osiris and Horus were both solar deities. Osiris was the setting sun, Horus the rising sun. The Pharoah was considered to be an incarnation of Horus (also known as “Amen-Ra,” the sun god). The story of Horus can be found in “The Egyptian Book of the Dead (also known as the “Papyrus of Ani”) written over 3,000 years before the birth of Jesus.

 Tiada kompromi dalam lesen perjudian WC 2010.

 A simple message from us :)


Bersama Tuan Khalid Yahya membongkar Konspirasi Dajjal 2012 di UIAM Gombak



2012 = 2102 = ZION = ZION + IS + REAL = ZIONIS ISRAEL. Serangan ke atas Freedom Flotilla adalah 'presented' plan proksi Dajjal utk memerintah dunia, berpindah dr AS ke Israel sebagaimana pandangan Shekh Imron Hussein. Konspirasi Allah akan musnahkan konspirasi Yahudi.



The Global Voice of the Jewish Community desak Amerika putuskan hubungan dengan Anwar krn isu APCO. Ini bererti, DSAI perlu 'bersedia' dgn risiko nyawa krn mata2 Mossad sdg memburu.

 Fokuslah pada musuh yang lebih besar dan lebih utama. Inilah pasak kesatuan umat Islam.

Demonstrasi membantah Perang Dunia Ketiga percaturan para pewaris perjuangan Jeneral Illuminati Albert Pike.

3 Responses to Menjelang World Cup 2010 dan Olimpik 2012

  1. Abu Khawlah Says:
  2. salam ustaz.
    ana sudah copy artikel ini untuk ana berkongsi dalam blog ana.ianya bertujuan untuk pendedahan kepada rakan-rakan di sekolah sana.harap diterima.

     
  3. Q Says:
  4. salam ustaz...saya ada terbaca di mastika tentang kumpulan muzik dari indonesia : DEWA 19 seperti ejen2 yahudi kerana setiap kulit album mereka ada simbol2 yahudi..ketua kumpulan itu juga adalah dari keturunan yahudi (AHMAD DHANI).boleh ustaz terangkan lebih lanjut..

     
  5. salahkan kita menonton worldcup?dapat dosa

     

Integriti Maya

Sebarang pengambilan mana-mana bahagian daripada tulisan di sini adalah sangat digalakkan untuk disebarkan, namun perlulah mendapat izin daripada Iskandarfateh.

Ataupun, sila beri kredit bahawa anda mengambil mana-mana kenyataan tersebut dari Blog
Iskandarfateh ini.

Terima kasih. Saya sangat hargai kunjungan anda.

Montaj IPTC

Twitter With Me

Profail Blogger


Syaari Ab. Rahman merupakan seorang perunding motivasi terlatih. Profail lengkap beliau di "Hubungi Saya"