Content feed Comments Feed

"Satu Ketibaan" di PERNEC Corporation

Thursday, December 24, 2009

Berikut adalah janji saya kepada sahabat-sahabat di Pernec untuk memudahkan link kepada 50 siri "The Arrival" yang telah penat lelah dilakukan secara 'berani mati' oleh Abdullah Hashem (muslim Amerika Youtuber) yang penemuan visualnya telah hampir kini menggugat dunia Illuminati.

Alhamdulillah, satu tribute yang sangat besar perlu diberikan kepada Noreagaa & Achernahr Production dan youtuber Sahir Mujahid (link di sini) yang telah melakukan penterjemahan The Arrival ke dalam bahasa Melayu.

Download segera dari Sahir Mujahed sebelum 'owner' Youtube (faham-fahamlah siapa mereka) removed it.



Kisah kedatangan Dajal Al Masih, kelahiran Imam Mahdi dan turunnya Nabi Isa A.S. Membongkar sistem Dajal yang sedang membangun untuk menyesatkan umat manusia.

Siri di dalam bahasa Melayu ini merupakan satu usaha kecil untuk mengiktiraf kesungguhan beberapa pemuda Islam dari Amerika dan tanah Arab untuk menyedarkan umat manusia tentang sistem Dajal.

Video asal ini telah dialih ke banyak bahasa seperti, Indonesia, Urdu, Sepanyol, Arab dan Perancis. Ianya telah menggemparkan masyarakat dunia. Di harap usaha ini akan membawa faedah kepada anda.



Bukti Kedatangan Dajal yang sedang muncul dengan tanda-tanda sekitar anda.


Kawalan Minda-satu cara untuk Dajal menguasai dunia dan umat manusia.


Kawalan Minda-Unsur Dajal dalam televisyen.


Senibina dan Tenaga-Bukti kelicikan unsur Dajal yang diterapkan dalam binaan purba dan masakini.


Pertempuran Tenaga Manusia-Peperangan tenaga dengan unsur Dajal. Persediaan menghadapi peperangan paling dahsyat sebelum kiamat.


Firaun Masa Kini - siapakah yang dimaksudkannya?











3 Responses to "Satu Ketibaan" di PERNEC Corporation

  1. RedSpecial Says:
  2. boleh tolong uploadkan dalam rapidshare x??? senang skit nk dL

     
  3. hisham Says:
  4. Jazakallah ustaz.........terima kasih kerana ceramah tu banyak bagi banyak info....

     
  5. ANNAS Says:
  6. Hari ini kaum Muslimin berada dalam situasi di mana aturan-aturan kafir sedang diterapkan. Maka realitas tanah-tanah Muslim saat ini adalah sebagaimana Rasulullah Saw. di Makkah sebelum Negara Islam didirikan di Madinah. Oleh karena itu, dalam rangka bekerja untuk pendirian Negara Islam, kita perlu mengikuti contoh yang terbangun di dalam Sirah. Dalam memeriksa periode Mekkah, hingga pendirian Negara Islam di Madinah, kita melihat bahwa RasulAllah Saw. melalui beberapa tahap spesifik dan jelas dan mengerjakan beberapa aksi spesifik dalam tahap-tahap itu

     

Integriti Maya

Sebarang pengambilan mana-mana bahagian daripada tulisan di sini adalah sangat digalakkan untuk disebarkan, namun perlulah mendapat izin daripada Iskandarfateh.

Ataupun, sila beri kredit bahawa anda mengambil mana-mana kenyataan tersebut dari Blog
Iskandarfateh ini.

Terima kasih. Saya sangat hargai kunjungan anda.

Montaj IPTC

Twitter With Me

Profail Blogger


Syaari Ab. Rahman merupakan seorang perunding motivasi terlatih. Profail lengkap beliau di "Hubungi Saya"