Content feed Comments Feed


A Must See Trailer For You

Kelebihan "2012" adalah sekurang-kurang Roland Emmerich (Pengarah Independence Day dan The Day After Tomorrow) berjaya memaparkan sekelumit gambaran kedahsyatan huru hara Kiamat walaupun tidak mampu membayangkan dan menggambarkan secara keseluruhan sebagaimana kita fahami dalam nas agama kita.


Tersiratnya pula, saksikanlah nanti betapa dahsyatnya teknologi Hollywood melalui kegeniusan studio Columbia Pictures - salah satu proksi Illuminati dunia - dalam menggambarkan apa jua yang selama difikirkan mustahil untuk digambarkan oleh akal waras manusia.


Kekurangan "2012" adalah berkemungkinan meresapnya lagi propaganda AS sebagai polis dan penyelamat dunia. Seolah-olah mereka mampu 'menyekat' atau 'mengubah' skala kemahadahsyatan dan kehancuran dunia ketika Kiamat. Saya dimaklumkan "2012" akan berakhir dengan AS mencipta "Noah Ark" untuk menyelamatkan dunia. Wallahu a'lam.


Nantikan "2012" November ini. Anda sendiri menilainya.


1 Response to "2012" : Percubaan Remmerich Menggambarkan Kiamat

  1. Anonymous Says:
  2. Salam..
    TQ for the info bro..nice speech and presentation at UIA PJ recently . But that was not enough ! Huhu

    p/s - i will watching this film . But buy pirate cd only ! Hahhaa..Watching at cinima too expensive . By CD i can watch the film again n again !

    pss - i hope i catch the 1 eyes or the zionis symbol in this film ! Make a challenge..Hehe

     

Integriti Maya

Sebarang pengambilan mana-mana bahagian daripada tulisan di sini adalah sangat digalakkan untuk disebarkan, namun perlulah mendapat izin daripada Iskandarfateh.

Ataupun, sila beri kredit bahawa anda mengambil mana-mana kenyataan tersebut dari Blog
Iskandarfateh ini.

Terima kasih. Saya sangat hargai kunjungan anda.

Montaj IPTC

Twitter With Me

Profail Blogger


Syaari Ab. Rahman merupakan seorang perunding motivasi terlatih. Profail lengkap beliau di "Hubungi Saya"