Content feed Comments Feed

Pembantaian Gaza : Petanda Kiamat Makin Hampir

Wednesday, December 31, 2008

Petanda besar kiamat semakin hampir untuk dilihat. Bahawa hadis sahih Rasulullah S.A.W menyebut "Tidak akan berlaku kiamat sehinggalah tentera Islam berperang dengan tentera Yahudi. Tentera Islam akan membunuh mereka beramai-ramai sehinggakan apabila mereka bersembunyi di sebalik batu dan pokok, tiba-tiba pokok-pokok dan batu-batu itu bersuara menjerit memanggil umat Islam agar membunuh orang-orang Yahudi itu, kecuali pokok 'Gharqad', kerana ia adalah pokok Yahudi".

Kerahan bukan 70 atau 80 %, tetapi 100 % kekuatan tentera Israel (pertama kali dalam sejarah perang Israel sejak 1967.) jelas menunjukkan grand-design segelintir pemuka Israel mahu membatunisankan Hamas yang telah diterima baik kehadirannya oleh sistem demokrasi di Palestin. Ismail Haniyya, Perdana Menteri Palestin mungkin tidak lama lagi akan mengikuti jejak Ahmad Yassin dan Dr Rantisi.


Ustaz Maszlee Malik (Palestinkini Dot Info) menyatakan bahawa serangan kali ini merupakan medan bagi para pengganas Zionis mengambil miledge politik mereka menjelang pilihanraya umum Israel Februari 2009. Tiada seorang pun pemimpin parti di Israel yang akan berani menentang serangan ini kerana takut tidak akan dipilih di dalam pilihanraya. Mereka akan saling berlumba menunjukkan siapa yang lebih brutal.


Tindakan Mesir menutup pintu sempadan dari menerima kemasukan pelarian Palestin dilapor media begitu lunak rasional Hosni Mubarak. Walhal, Hosni Mubarak sebenarnya adalah lebih kejam dari rejim Zionis. Sepatutnya dia dicalonkan untuk menjadi presiden Israel berdasarkan rekod jenayah kemanusiaannya terhadap rakyatnya sendiri dan juga penduduk Gaza. Tanpa beliau rejim Zionis tidak akan dapat melakukan serangan hari ini.

Para penganalisis Israel menegaskan bahawa perang yang dilakukan oleh militan Israel ke atas Gaza memasuki fasa paling sukar. Lantaran serangan balas roket Briged Al-Qassam akan dilancarkan pada bila-bila masa dengan bantuan Allah membenarkan maksud hadis Rasul di atas.


Saya dan isteri di Demontrasi depan kedutaan AS.
Hanya ini jihad kerdil mampu kamu kemukakan
padamu saudara-saudara kami di Gaza.


Dan secebis iringan doa buat menguatkanmu Palestin menentang Yahudi Laknatullah

0 Responses to Pembantaian Gaza : Petanda Kiamat Makin Hampir

Integriti Maya

Sebarang pengambilan mana-mana bahagian daripada tulisan di sini adalah sangat digalakkan untuk disebarkan, namun perlulah mendapat izin daripada Iskandarfateh.

Ataupun, sila beri kredit bahawa anda mengambil mana-mana kenyataan tersebut dari Blog
Iskandarfateh ini.

Terima kasih. Saya sangat hargai kunjungan anda.

Montaj IPTC

Twitter With Me

Profail Blogger


Syaari Ab. Rahman merupakan seorang perunding motivasi terlatih. Profail lengkap beliau di "Hubungi Saya"