Content feed Comments Feed


Feedback program boleh dilihat di www.aktivisosial.blogspot.com. Terima kasih




3 - 5 Julai 2009, bagaikan mimpi di siang hari. Suatu yang tidak pernah saya duga seumur hidup saya selepas meninggalkan KISAS, untuk kembali ke KISAS secara rasmi, membantu guru-guru melaksanakan misi dakwah dan tarbiyah kepada para pelajar. Namun, itulah yang berlaku kepada saya dan isteri kesayangan saya. 3 - 5 Julai lepas adalah saat yang terlalu manis, sehingga terlalu berat hati ini untuk meninggalkan bumi waqafan tercinta.

Terima kasih kepada Ustazah Rashidah Nor, Cikgu Jamaliah, Ustazah Nik Hazifah kerana memberikan kepercayaan kepada saya dan sahabat-sahabat Alumni BADAR-MTE untuk mengendalikan kem Motivasi Jatidiri STPM-STAM Tingkatan Enam Atas . Terima kasih tidak terhingga kepada sahabat-sahabat dan adik-adik belakang tabir yang bekerja bersama saya menjayakan program dan LDK sepanjang kem.


Terima kasih pada isteri kesayangan saya kerana menjadi juru post mortem yang berkesan kepada saya setiap kali tamat slot indoor dan outdoor, brainstormer yang berkesan untuk modul-modul ice-breaking dan menyantaikan program, serta AJK teknikal dan kawalan PA System yang berkesan membantu penyampaian mesej suamimu.


Terima kasih Zukhairi kerana hadir dan menampilkan suatu qudwah terbaik pada adik-adik Tingkatan Enam, bagaimana individu yang ditarbiyah selama 4 tahun di KISAS akhirnya cemerlang bukan sekadar di pentas akademik STPM dan pengajian undang-undang, tetapi juga pentas kepimpinan mahasiswa selaku mantan Presiden MPP sebuah universiti Islam dan universiti antarabangsa.


Terima kasih adik Izzat dan Asri, kesibukan mengurus kemasukan ke UIAM tidak menghalang kalian menaiki motor untuk berada lebih awal di BTU KISAS sebelum kami sampai. Kehadiran kalian sesungguhnya banyak membantu aspek teknikaliti pelaksanaan slot dan modul. Tanpa kalian, mungkin aspek teknikal akan banyak mengganggu keberkesanan kem. Terima kasih Mohamad kerana sudi hadir dari jauh nun dari Ardul Kinanah, Mesir semata-mata untuk menegaskan kepentingan institusi ulama dan STAM di KISAS.


Terima kasih Amelin yang turut sama hadir menampilkan qudwah pimpinan muslimat 4 tahun di kolej Islam yang terus istiqomah dengan tarbiyah dan amalan kerohanian. Terima kasih Hanisah yang berjaya menjadi moderator forum "mengembalikan kegemilangan KISAS" yang tidak kering gusi adik-adik melayani lawak jenaka bahasanya.


Terima kasih Zahidah walaupun sibuk dengan pengurusan Konsert GAMIS, namun sudi untuk merempit ke KISAS semata-mata untuk bercakap soal kepentingan tarbiyah sebagai asas untuk cemerlang dalam STPM-STAM dan di alam kampus.

Terima kasih pada semua yang tak mampu saya sebutkan nama-namanya di sini.

Insya-Allah, sedikit masa lagi saya upload video kem yang penuh keceriaan, gelak ketawa di awalnya dan air mata keinsafan di hujungnya. Di samping feedback dari adik-adik, insya-Allah.


0 Responses to Kenangan Selamanya : Kem Motivasi STPM-STAM KISAS (3 - 5 Julai 09)

Integriti Maya

Sebarang pengambilan mana-mana bahagian daripada tulisan di sini adalah sangat digalakkan untuk disebarkan, namun perlulah mendapat izin daripada Iskandarfateh.

Ataupun, sila beri kredit bahawa anda mengambil mana-mana kenyataan tersebut dari Blog
Iskandarfateh ini.

Terima kasih. Saya sangat hargai kunjungan anda.

Montaj IPTC

Twitter With Me

Profail Blogger


Syaari Ab. Rahman merupakan seorang perunding motivasi terlatih. Profail lengkap beliau di "Hubungi Saya"